Informatii livrare

O data parcursi pasii necesari si finalizata comanda, aceasta intra in pregatire. Veti fi notificati despre expedierea acesteia. Livrarea se poate face prin curier rapid FANCURIER / URGENT CARGUS.

Livrare prin curier rapid:

- Transportul de face oriunde in Romania cu Fan Curier. Va rugam sa retineti ca in orasele in care Curierul specificat nu are sedii se va percepe cost suplimentar - 0,952lei/km. Acesta va fi notificat clientului inainte de expeditia coletului. 

- Timp de livrare 24-48 ore de la data confirmarii comenzii.

- Livrarea se face la domiciliu.
- Plata se face la primirea coletului – ramburs sau in contul firmei in avans inainte de expediere.
- Livrarea se poate face cu: Fan curier sau Urgent Cargus 

Plata ramburs la curier:
- Plata se face in momentul primirii coletului.
- Suma se achita firmei de curierat sau serviciului postal.
- Firma de curierat va elibera chitanta sau bonul fiscal pentru plata efectuata.
- Coletul se poate verifica de fata cu firma de curierat.
- Produsele sunt asigurate pana la primirea de catre clientul nostru.
- Ne asumam responsabilitatea in cazul in care exista orice problema legata de un produs conform dispozitiilor legale in vigoare.

Plata in avans prin banca cu OP:
Va vom emite factura proforma de avans si veti plati in contul AUTO EURO PARTNER prin ordin Plata in contul: RO70ROIN921300153299RO02 deschis la Idea Bank Pitesti. Toate detaliile necesare platii vor aparea pe factura proforma.

FACTURA si GARANTIA se emit la trimiterea coletului si il vor insoti.

Garantia se gaseste pe spatele facturii de vanzare. De asemenea, aceste documente pot fi solicitate telefonic sau prin email oricand. In unele cazuri, garantia poate fi acordata doar pe baza facturii. Toate produsele comercializate de firma noastra beneficiaza de garantie conform prevederilor in vigoare.

Termeni acordare garantie:

Toate Bunurile comercializate de catre AUTO EURO PARTNER, cu exceptia Bunurilor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie Bunurile resigilate marcate ca atare ), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Pentru a putea beneficia de aceasta,completati forumularul din pagina de returnari pentru a ne semnala problema.

La solicitare trebuie obligatoriu sa atasati factura de vanzare si certificatul de garantie care a insotit produsul (in cazul pieselor auto). In mod special pentru piesele auto vezi mai jos conditii de acordare garantie.

Produsul defect fie se va prezenta la un partner agreat Auto Euro Partner srl din apropiere sau se va trimite prin Curier catre firma noastra, costurile de transport de returnare fiind suportate de noi. In cazul in care nu se constata nici o defectiune la produs, costurile vor fi imputate clientului. Alegerea uneia din cele 2 variante se va face impreuna cu reprezentantul Auto Euro dupa ce se semnaleaza problema produsului.

-Garantia se anuleaza in cazul in care s-au facut modificari produsului, in cazul in care produsul s-a defectat din alte motive decat cele tehnice ( ex: apa, lovituri, montaj incorect, etc.) si nu s-au respectat instructiunile de montaj/ utilizare care insotesc produsul.

ATENTIE !!!  Trimiteti doar produsul defect numai dupa ce ne avizati de existenta unei probleme. Nu uitati ca este neaparat necesar sa completati formulatul inainte de trimiterea produsului. Nu uitati sa mentionati si problema acestuia cat mai detaliata.

Termeni acordare garantie pentru piesele auto:

In cazul pieselor auto, vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri: 
- Piesa nu a fost cumparata de la SC AUTO EURO PARTNER SRL sauc umparatorul nu poate face dovada achizitiei de pe site-ul nostru ;
- Piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR sau de producatorul autovehiculului;
- Piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
- Piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
- Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate;
- Piesa s-a uzat sau deteriorate datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator;
- Autoturismul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (raliuri, competii sportive, etc);
- Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
- Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari;
- Piesele prezinta o uzura normala.

Piesele care fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi insotite de urmatoarele documente:
- Copie sau factura de achizitie de la AUTO EURO PARTNER SRL, bonul sau chitanta cu care a fost cumparata piesa;
- Dovada montarii intr-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) si documentele fiscale aferente;
- Nota de constatare emisa de catre un service autorizat R.A.R. prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea – CERTIFICATUL DE GARANTIE aferent completat de acesta.
- Copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului;
- Copie autorizatie R.A.R. a service-ului unde s-a facut montajul (fata + verso)
Reclamatia depusa de comparator va fi analizata si va primi un raspuns in termen de 15 zile lucratoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, insotite de toate documentele enumerate mai sus.

Acestea completeaza /intregesc TERMENII si CONDITIILE

keep in touch

Vrei sa fii la curent cu cele mai tari promotii Auto Euro?

Aboneaza-te acum la Newsletter!